Helppoja Tapoja Lisätä Aineenvaihduntaa

Lisää nämä aineenvaihduntaa edistäviä elintarvikkeita omaan ruokavalioon, ja antaa kehon vähän rasvaa polttava täristää. Nämä kaikki luonnolliset elintarvikkeita ja juomia voi nopeuttaa aineenvaihduntaa ja ne ship voimakas booli terveellisiä vitamiineja, mineraaleja ja antioksidantteja liian.

Aineenvaihduntaa määräytyy useita tekijöitä, jotka ovat suurelta osin pois sinun hallinnassasi, mukaan lukien genetiikka. Kuitenkin, voit lisätä kehon rasvaa uunin laittamalla näitä lisää aineenvaihduntaa edistäviä ruokia lautaselle. Terve aineenvaihdunta on avain luonnon energiaa ja tehokas tapa polttaa kaloreita ilman lisättyä vaivaa.

Kehon kuluttaa enemmän energiaa sulattaa proteiinia runsaasti elintarvikkeita kuin se ei hiilihydraatteja tai rasvoja. Korkea-proteiini ruokavalio, siksi, edellyttää kehosi uhrata enemmän energiaa (lue, polttaa enemmän kaloreita) ja myös lisätä levossa aineenvaihdunta kiihtyy, tai RMR.

Tämän lisäksi proteiini-rikas ateriat lisätä kylläisyyden tunnetta, joka voi auttaa sinua välttämään ylensyöntiä. Olla varovainen, kuinka paljon proteiinia syöt, kuitenkin, uusi pikavippi avattu‌‌ 2019. Enemmän ei ole parempi. Aivan kuten kanssa mitään makroravinteen, jos syöt liikaa, ylimääräinen proteiini varastoidaan rasvaa.

Useimmat meistä eivät saa tarpeeksi proteiinia koko päivän, mutta eivät välttämättä tilaa se ulos. Tavoitteena ovat hyvä proteiinin lähde jokaisen aterian ja välipalan. Luulen, munat, raejuusto, kreikkalainen jogurtti, pähkinät, vähärasvaista lihaa ja siipikarjaa, kalaa ja papuja.

Tutkimus julkaistiin Food & Nutrition Research ehdottaa, että koko elintarvikkeet, kuten täysjyvätuotteita, hedelmiä ja vihanneksia, vaativat enemmän energiaa ruoansulatukseen kuin jalostettuja elintarvikkeita, kuten valkoinen leipä tai sulatejuustoa. Tutkimus on hyvin rajoitettu tällä alueella.

Kuitenkin, ruokavalio täynnä whole foods on terveellisempää monista muista syistä. Syöminen whole foods voi auttaa sinua menettää tai ylläpitää painoa. Koko elintarvikkeet ovat luonnollisesti runsaasti kuitua, joten ne täyttää sinut ylös lisäämättä liikaa kaloreita. Plus, nämä luonnollinen, puhdistamaton elintarvikkeet toimittaa antioksidantteja, vitamiineja ja mineraaleja, jotka ovat usein puutteellisia jalostettujen elintarvikkeiden.

Tavoitteena on täyttää puolet lautasesta kasviksia tai hedelmiä ja neljännes täysjyvätuotteita joka aterialla pikaluotto heti tilille. Toisella neljänneksellä voidaan tallentaa proteiini tai maitotuotteita.