Kuukausi: huhtikuu 2017

Vaikutus ryhmäliikunta mielenterveyttä

Ryhmäliikunta

ryhmäliikunta

Onko yhdistyksen välillä liikuntaa ja mielenterveyttä? Tuore tutkimus julkaistiin Lancet Psychiatry-lehdessä sanoo, että kyllä. Ei vain, että, tutkimuksessa todettiin, että jopa suurempia hyötyjä ovat nähneet, kun kunto on suoritettu ryhmässä. Pienempi mielenterveyden rasitteita raportoitiin niille, jotka osallistuivat joukkue urheilu, verrattuna niille, jotka tekevät harjoituksia yksin.

”Meidän havainto, että joukkue urheilu liittyvät alin mielenterveyden taakka voi osoittaa, että sosiaalinen toiminta edistää sietokykyä ja vähentää masennusta vähentämällä sosiaalinen vetäytyminen ja eristäytyminen, jolloin sosiaalinen urheilu etulyöntiaseman muihin erilaista.”

Tohtori Chekroud

Toiveita lisääminen mielenterveys onglemista heimot, olemme ovat ajatuksia alla, miten sisällyttää group fitness osaksi perheesi, työsi, tai ystäviesi kanssa. Kokeile yksi tai kaksi näistä ideoista viikoittain alkaa muodostaa rutiini tehdä ryhmän toimintaa.

Töissä: Kävellä yhdessä.

Viettää osa teidän lounastauko kävely työkavereiden kanssa. Käytä tätä aikaa saada kehosi liikkuvat mid-päivä ja nauti keskustella työtovereidesi kanssa, kun voit saada joitakin vaiheita. Jos et voi, saada ylimääräistä portaat ottamalla rapussa ryhmäliikunta.

Kotona: Ota päiväretki.

Ulos vaellus, pyöräily tai uinti ja ottaa perheen päiväretki! Yhdessä liikunta ja viettää laatu aikaa perheen kanssa. Tehdä päivä tahallinen suunnittelu maalia eteenpäin, miten pitkälle haluat pyörä tai miten voit tehdä osa teidän uima-päivä perheen harjoitus.

Ystävien kanssa: Rekisteröidy!

Oletko koskaan halunnut kokeilla kuntoluokalla? Joillekin meistä, ajatus osallistua kuntoluokalla yksin voi olla hermoja raastava. Sen sijaan menossa yksin, osallistua ryhmän kuntoluokalla kanssa muutamia ystäviä. (Monet Anytime Fitness kuntokeskukset tarjoavat ryhmäliikunta!) Saat kilpailla ystäviesi kanssa ja pitää energian korkea hurraavat niitä, koska ne työntää läpi viime liikkeet harjoitus.

Mitä keto kahvi? 5 tapoja kokeilla nyt

Mitä keto kahvi?

Keto kahvi joskus kutsutaan luodinkestävä kahvi, joka on yleensä kulutetaan aamulla sijasta syöminen perinteinen aamiainen. Sen korkea laatu rasvojen voita ja/tai öljyjä, monet ovat löytäneet tämän juoman antaa heille polttoaine, ne täytyy ottaa aamulla ja samalla auttaa heitä käytännön ajoittainen paasto. Alla olemme listanneet viisi keto kahvia muunnelmia, että voit kokeilla tehdä omassa keittiössä.

Perus Keto Kahvia

Ei muss, ei meteliä. Hyvä tapa nähdä, jos keto kahvi saattaa olla oikea sinulle on kokeilla tämä rikas, kermainen juoma. Kaikki mitä tarvitset on kahvia, voita, kookosöljyä, kermaa ja sekoitin ja energiaa pakattu aamiainen on valmis.

Ainekset: kahvia, voita, kookosöljyä, raskas kerma.

perus keto kahvi

Iced Keto Kahvia

Kokeile tätä iced versio hienoa aamulla herätä minut. Hieman vaniljaa ja kanelia se laittaa normaali aamu latte häpeään.

Mausteinen Keto Kahvia

Tämä keto kahvia kick on täynnä super mausteet, kuten kurkuma, macha, kaneli ja chili jauhe antaa aineenvaihduntaa hieman potkia.

Ainekset: keitetty kahvi, kollageeni, kurkuma jauhe, jauhettua kanelia, matcha-jauhe, chili-jauhe, kookosmaito, kookosöljy, kaakaovoi, alkoholi-ilmainen stevia.

Keto pirtelö

Sinulla oli minulle pirtelö. Ja se on gluteeniton, keto, ja paleo!

Ainekset: täysi-rasvaa kookos maito, avokado, kaakao jauhe, vanilja uutetta, vaaleanpunainen Himalajan suola, makeutusaine valinta, jäätä, vettä.

Tumma Suklaa Keto

Tumma suklaa ja keltuaiset toimia hemmottelevan kierre tätä keto kahvia iloksi. Vain 153 kaloria, se on ehdottomasti kannattaa kokeilla.

Ainesosat: munankeltuainen, kahvi, kookos öljy, lisää tumma suklaa-sirut.

keto kahvi