Helppoja Tapoja Lisätä Aineenvaihduntaa

Lisää nämä aineenvaihduntaa edistäviä elintarvikkeita omaan ruokavalioon, ja antaa kehon vähän rasvaa polttava täristää. Nämä kaikki luonnolliset elintarvikkeita ja juomia voi nopeuttaa aineenvaihduntaa ja ne ship voimakas booli terveellisiä vitamiineja, mineraaleja ja antioksidantteja liian.

Aineenvaihduntaa määräytyy useita tekijöitä, jotka ovat suurelta osin pois sinun hallinnassasi, mukaan lukien genetiikka. Kuitenkin, voit lisätä kehon rasvaa uunin laittamalla näitä lisää aineenvaihduntaa edistäviä ruokia lautaselle. Terve aineenvaihdunta on avain luonnon energiaa ja tehokas tapa polttaa kaloreita ilman lisättyä vaivaa.

Kehon kuluttaa enemmän energiaa sulattaa proteiinia runsaasti elintarvikkeita kuin se ei hiilihydraatteja tai rasvoja. Korkea-proteiini ruokavalio, siksi, edellyttää kehosi uhrata enemmän energiaa (lue, polttaa enemmän kaloreita) ja myös lisätä levossa aineenvaihdunta kiihtyy, tai RMR.

Tämän lisäksi proteiini-rikas ateriat lisätä kylläisyyden tunnetta, joka voi auttaa sinua välttämään ylensyöntiä. Olla varovainen, kuinka paljon proteiinia syöt, kuitenkin, uusi pikavippi avattu‌‌ 2019. Enemmän ei ole parempi. Aivan kuten kanssa mitään makroravinteen, jos syöt liikaa, ylimääräinen proteiini varastoidaan rasvaa.

Useimmat meistä eivät saa tarpeeksi proteiinia koko päivän, mutta eivät välttämättä tilaa se ulos. Tavoitteena ovat hyvä proteiinin lähde jokaisen aterian ja välipalan. Luulen, munat, raejuusto, kreikkalainen jogurtti, pähkinät, vähärasvaista lihaa ja siipikarjaa, kalaa ja papuja.

Tutkimus julkaistiin Food & Nutrition Research ehdottaa, että koko elintarvikkeet, kuten täysjyvätuotteita, hedelmiä ja vihanneksia, vaativat enemmän energiaa ruoansulatukseen kuin jalostettuja elintarvikkeita, kuten valkoinen leipä tai sulatejuustoa. Tutkimus on hyvin rajoitettu tällä alueella.

Kuitenkin, ruokavalio täynnä whole foods on terveellisempää monista muista syistä. Syöminen whole foods voi auttaa sinua menettää tai ylläpitää painoa. Koko elintarvikkeet ovat luonnollisesti runsaasti kuitua, joten ne täyttää sinut ylös lisäämättä liikaa kaloreita. Plus, nämä luonnollinen, puhdistamaton elintarvikkeet toimittaa antioksidantteja, vitamiineja ja mineraaleja, jotka ovat usein puutteellisia jalostettujen elintarvikkeiden.

Tavoitteena on täyttää puolet lautasesta kasviksia tai hedelmiä ja neljännes täysjyvätuotteita joka aterialla pikaluotto heti tilille. Toisella neljänneksellä voidaan tallentaa proteiini tai maitotuotteita.

Miten rakentaa täydellinen puolue alkupala hallituksen


Viihdyttää helposti käyttämällä ei-onnistu kaava juhlava alkupala levyt.

Uraauurtava täydellinen puolue lautasella ei pitäisi olla stressaavaa tai vaikea vetää pois. Siksi olemme luoneet kätevä puitteet auttaa sinua kappalainen perimmäinen alkupala aluksella, joka iskee täydellinen tasapaino tekstuurit ja maut. Seuraavat meidän kaava on varmistettava, että jokainen aluksella tarjoaa vähän jokaiselle jotakin, anna osapuoli kävijät mahdollisuus yhdistelemällä niin kuin parhaaksi näkevät. Nauti viihdyttävä tarpeet ovat tällä kaudella, nämä tasapainoinen levyt ruokkia vieraillesi helposti ja eleganssia (sms lån). Olemme jopa sirotellaan vähän tehdä eteenpäin vinkkejä keventää työtaakkaa päivä, ja tehdä sinusta näyttää tosi alkupala sankari, että olet. Tässä on ei-onnistu kaava.

Aloita levitettävät keskipisteenä

Dips and spreads create an inviting central focal point and help anchor a tray of complementary accoutrements. Creamy dips like hummus are ideal for dipping crudités, whereas chunkier vegetable- or fruit-based dips like guacamole may call for sturdier scoopers.

Valitse kaksi eri kauhojen

Sisällytä yksi tai kaksi raaka kuitu-ja kauhojen, kuten viipaloidut porkkanat, fenkoli, kurkku, retiisit, mini paprikaa tai snap herneet. Lisää paistettu ja rapeita kauhojen, kuten keksejä, paahdettua pita pelimerkkejä, crostini tai tortilla pelimerkkejä luoda täydellinen kannettava purra.

Lisää jotain kermainen, rikas tai kovettunut

Nämä ovat enemmän satiating osia, jotka täyttävät pieniä määriä. Kuratoitu valikoima erilaisia lihoja, kuten salamia, pepperonia tai pari viipaletta arvokkaampi prosciutto voi lisätä heft ilman täyttö vieraille liikaa.

Kannalta juustoja, et voi mennä vikaan yleisöä miellyttävä semi-kova juusto, kuten terävä Cheddar tai Colby Jack. On kermaisempaa, levitettävät useita, kuten vuohenjuusto, feta tai Brie tarjoaa erilaisia ja täyteläinen suutuntuma. Ei-lihaa tai juustoa syövillä, embellishing hallituksen kanssa pehmeäksi tai kovaksi keitetyt munat Pengero.no tai sironta pähkinöitä voi auttaa, se tuntuu enemmän täydellinen.

Kuinka tehdä hieno viljan kulhoon polttaa päiväsi

viljan kulhoon

Pakkaus lounas ei ole koskaan hauskaa. Joko saat kiinni jääneet, tylsä voileipä tai salaatti, tai joudut maksamaan liian paljon mennä ulos ruokaa! No, olen viime aikoina löytänyt uuden suosikki lounas paketti, joka on helppo valmistella ja hyvä tapa sekoittaa lounas – vilja kulhoja! Noudata tämän oppaan alla viljan kulhoon, joka on täynnä proteiinia ja maku, ja pitää sinut täysin, kunnes se on päivällisen aika.

Aloita pohjan

Pitää se yksinkertainen terve, runsas, jyvät kuten quinoa, ruskea riisi, farro, tai linssejä (kyllä minä tiedän, teknisesti palkokasvien) nämä kaikki ovat mahtavia tapoja antaa pohjan viljan kulho, joka on täynnä proteiinia ja imee kaikki herkullisia makuja!

Lisätä joitakin vihreät

Mennään terve tänne! Sekoita suosikki premade salaatti mix, tai joitakin tuoreita kasviksia paikalliseen co-op tai viljelijän markkinoilla. Hyödyllinen vinkki on kokeilla ja mennä tummempi lehtivihreästä kuten lehtikaali, rucola tai pinaatti, nämä ovat täynnä paljon enemmän vitamiineja ja kivennäisaineita kuin jäävuorisalaatti ja ne on mahtavia makuja!

Murskata!

Sinulla joitakin proteiineja ja hiilihydraatteja sekä vitamiineja ja kivennäisaineita, mutta katsotaanpa lisätä joitakin rakenne. Siemenet ja pähkinät ovat hyvä tapa lisätä maku ja tekstuuri, lisättyä maku, ja enemmän proteiinia teidän viljan kulhoon. Suosikkejani ovat, auringonkukan siemenet, mantelit, kurpitsan siemenet!

Lopuksi joitakin leimahtaa

Nyt, hoidetaan tämä gran kulhoon isossa tavalla! Katsotaanpa lisätä joitakin hauskaa ja lisätty maku, tämä on, mitä on menossa sitoa viljan kulhoon kaikki yhteen ja kohottaa lounas kokemus. Kun sanon, flare, kokeile lisäämällä joitakin juusto, kermainen avokado, tai salaatinkastike lisätä joitakin piristys! Tämä osa on myös lisäainetta, joka on eniten rasvaa ja kaloreita, joten vaikka se on hyvä maltillisesti, muista käyttää kevyt käsi.

Peläten Maanantaina? Ravista Pois Sunnuntai-Blues Näitä Vinkkejä

Sunnuntai ilta

Tiedämme tunteen. Se on sunnuntai ilta, olet muistelee, miten hauskaa oli tällä viikolla, ja sitten se tapahtuu: blues alkaa asettaa… huomenna on maanantai. Koska maanantai on väistämättä menossa koputtaa ovelle huomenna, olemme luoneet luettelo alla muutamia ajatuksia, jotka voivat paremmin valmistautua viikolla eteenpäin. Täytäntöönpanosta yksi, kaksi tai kaikki nämä ideat voivat asettaa vaiheessa tasapainoisempi viikolla. Lue alla muutamia yksinkertaisia muutoksia voit tehdä tämän sunnuntaina.

sunnuntai ilta

Kirjoita ”täytyy tehdä” – lista viikolla

Luettelo käynnissä ympäri päätäsi voivat aiheuttaa sinulle enemmän stressiä kuin olet tietoinen. Ota viiden minuutin kuluttua sunnuntai-iltana, kirjoittaa luettelo ”on tehtävä” vastuu viikolla. Tämä harjoitus voi auttaa sinua center täsmälleen, mitä pitää saada aikaan tällä viikolla, jotta voit suunnitella vastaavasti. Tietäen mitä on tulossa avulla voit ottaa henkeä ja tuntea valmis.

Saat viikoittain tehtäviä tehtyä

Viikko alkaa saada viikoittain tehtävät ajoissa valmiiksi. Saada pesula tehnyt ja päivittäistavarat ostetaan auttaa pitämään stressin taso alas alussa viikolla. Ottaa tyhjä haittaa ja varustetuista ruokakomero on jotain, voit kiittää itseäsi, kun busyness sarjaa.

Maanantai-aamuna tehtävien alussa

Useimmille meistä, maanantai-aamuna liittyy pakkaus lounas, poiminta asu, ja suihkussa. Rajat kuin monet näistä erät pois luettelosta sunnuntai-iltana maanantai-aamuna helpompaa. Pack lounaan päivällisen jälkeen, lay out teidän porukka etuajassa, ja suihku ennen nukkumaanmenoa. Viimeistely nämä tehtävät sunnuntai ilta auttaa sinua pysymään keskittynyt ja aikaa.

Ottaa hengenvetoon

Kestää hetken hengittää sunnuntai ilta. Kaikki käynnissä ympäri laadittava maanantaiksi, älä unohda nauttia muutaman minuutin yksin tai perheen kanssa. Tutustu alla olevasta listasta joitakin ideoita:

  • Nauti sunnuntai ilta välipala perheen kanssa
  • Lue kirja hauskaa! (Valitse jotain haluat tietää enemmän.)
  • Ottaa kylpy epsomsuola tai kuplia
  • Lehti viikonlopustasi ja mitä olet kiitollinen
  • Katsella elokuvaa oman PJs
  • Kävellä ympäri teidän naapurustossa ennen nukkumaanmenoa

Vaikutus ryhmäliikunta mielenterveyttä

Ryhmäliikunta

ryhmäliikunta

Onko yhdistyksen välillä liikuntaa ja mielenterveyttä? Tuore tutkimus julkaistiin Lancet Psychiatry-lehdessä sanoo, että kyllä. Ei vain, että, tutkimuksessa todettiin, että jopa suurempia hyötyjä ovat nähneet, kun kunto on suoritettu ryhmässä. Pienempi mielenterveyden rasitteita raportoitiin niille, jotka osallistuivat joukkue urheilu, verrattuna niille, jotka tekevät harjoituksia yksin.

”Meidän havainto, että joukkue urheilu liittyvät alin mielenterveyden taakka voi osoittaa, että sosiaalinen toiminta edistää sietokykyä ja vähentää masennusta vähentämällä sosiaalinen vetäytyminen ja eristäytyminen, jolloin sosiaalinen urheilu etulyöntiaseman muihin erilaista.”

Tohtori Chekroud

Toiveita lisääminen mielenterveys onglemista heimot, olemme ovat ajatuksia alla, miten sisällyttää group fitness osaksi perheesi, työsi, tai ystäviesi kanssa. Kokeile yksi tai kaksi näistä ideoista viikoittain alkaa muodostaa rutiini tehdä ryhmän toimintaa.

Töissä: Kävellä yhdessä.

Viettää osa teidän lounastauko kävely työkavereiden kanssa. Käytä tätä aikaa saada kehosi liikkuvat mid-päivä ja nauti keskustella työtovereidesi kanssa, kun voit saada joitakin vaiheita. Jos et voi, saada ylimääräistä portaat ottamalla rapussa ryhmäliikunta.

Kotona: Ota päiväretki.

Ulos vaellus, pyöräily tai uinti ja ottaa perheen päiväretki! Yhdessä liikunta ja viettää laatu aikaa perheen kanssa. Tehdä päivä tahallinen suunnittelu maalia eteenpäin, miten pitkälle haluat pyörä tai miten voit tehdä osa teidän uima-päivä perheen harjoitus.

Ystävien kanssa: Rekisteröidy!

Oletko koskaan halunnut kokeilla kuntoluokalla? Joillekin meistä, ajatus osallistua kuntoluokalla yksin voi olla hermoja raastava. Sen sijaan menossa yksin, osallistua ryhmän kuntoluokalla kanssa muutamia ystäviä. (Monet Anytime Fitness kuntokeskukset tarjoavat ryhmäliikunta!) Saat kilpailla ystäviesi kanssa ja pitää energian korkea hurraavat niitä, koska ne työntää läpi viime liikkeet harjoitus.

Mitä keto kahvi? 5 tapoja kokeilla nyt

Mitä keto kahvi?

Keto kahvi joskus kutsutaan luodinkestävä kahvi, joka on yleensä kulutetaan aamulla sijasta syöminen perinteinen aamiainen. Sen korkea laatu rasvojen voita ja/tai öljyjä, monet ovat löytäneet tämän juoman antaa heille polttoaine, ne täytyy ottaa aamulla ja samalla auttaa heitä käytännön ajoittainen paasto. Alla olemme listanneet viisi keto kahvia muunnelmia, että voit kokeilla tehdä omassa keittiössä.

Perus Keto Kahvia

Ei muss, ei meteliä. Hyvä tapa nähdä, jos keto kahvi saattaa olla oikea sinulle on kokeilla tämä rikas, kermainen juoma. Kaikki mitä tarvitset on kahvia, voita, kookosöljyä, kermaa ja sekoitin ja energiaa pakattu aamiainen on valmis.

Ainekset: kahvia, voita, kookosöljyä, raskas kerma.

perus keto kahvi

Iced Keto Kahvia

Kokeile tätä iced versio hienoa aamulla herätä minut. Hieman vaniljaa ja kanelia se laittaa normaali aamu latte häpeään.

Mausteinen Keto Kahvia

Tämä keto kahvia kick on täynnä super mausteet, kuten kurkuma, macha, kaneli ja chili jauhe antaa aineenvaihduntaa hieman potkia.

Ainekset: keitetty kahvi, kollageeni, kurkuma jauhe, jauhettua kanelia, matcha-jauhe, chili-jauhe, kookosmaito, kookosöljy, kaakaovoi, alkoholi-ilmainen stevia.

Keto pirtelö

Sinulla oli minulle pirtelö. Ja se on gluteeniton, keto, ja paleo!

Ainekset: täysi-rasvaa kookos maito, avokado, kaakao jauhe, vanilja uutetta, vaaleanpunainen Himalajan suola, makeutusaine valinta, jäätä, vettä.

Tumma Suklaa Keto

Tumma suklaa ja keltuaiset toimia hemmottelevan kierre tätä keto kahvia iloksi. Vain 153 kaloria, se on ehdottomasti kannattaa kokeilla.

Ainesosat: munankeltuainen, kahvi, kookos öljy, lisää tumma suklaa-sirut.

keto kahvi

On raejuusto uusi kreikkalainen jogurtti?

Dilemma on tämä: valtaosa aamiainen valinnat pyörivät hiilihydraatteja. Muroja, leivonnaisia sekä paahtoleipää kaikki pack hiilihydraatteja, kun taas harvat toimittaa tarpeeksi proteiinia pitää kehon tyytyväisiä, kunnes lounas. Siellä meidän kaksi aamiaista sankarit tulevat: raejuustoa ja kreikkalaista jogurttia. Vaikka on olemassa muita proteiinipitoisia vaihtoehtoja, raejuustoa ja kreikkalaista jogurttia, kun valittu huolellisesti, tehdä aamiaista helppo, terveellinen, ja täyttö, kunnes keskipäivällä. (Tässä ei enää käynnissä ympäri keittiö toiveita hautoo munia ennen loppumassa ovesta!)

Joten, mitkä ovat erot raejuustoa ja kreikkalaista jogurttia? Lue alla joitakin esimerkkejä, mutta muista: kello tarrat. Ei kaikki tuotteet ovat luotu yhtä. Vältä korkea-sokeria ja korkea-natrium vaihtoehtoja riippuen teidän erityisruokavalio.

  • Jos olet huolissaan saada probiootteja teidän ruokavalio, voit nojata kohti kreikan jogurtti aamiaiseksi. Useimmat kertaa, kreikkalainen jogurtti on enemmän elävinä kuin raejuusto, riippuen brändi.
  • Usein, raejuusto on huomattavasti enemmän natriumia kuin kreikkalainen jogurtti.
  • Yleensä, kreikkalainen jogurtti pakkauksissa isompi booli kuin raejuustoa kalsiumia ja luokka.

raejuusto

Suosittu Raejuusto Vaihtoehtoja

Daisy Säännöllisesti tai vähärasvainen raejuusto, katso ravitsemukselliset.

Lopulta, valinta ottaa raejuustoa tai kreikkalainen jogurtti aamiaiseksi riippuu oman henkilökohtaisen maun mieltymykset ja erityisruokavalio. Ottaa ylimääräistä huolta lukea ravitsemus tarroja, kun valitaan, mikä on parasta teidän viikoittain aamiainen.